Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, June 2, 2007

Cuti Sekolah

Dah seminggu cuti sekolah berlalu, orang yang paling seronok cuti sekolah ni achap la.. mana tidaknye aku bagi kebebasan sepenuhnya untuk dia main game, main kat luar, tengok tv & tidur lewat. Ialah kan periksa dia yang lepas dia agak tekun jugak ngadap buku hehehe itupun sebab kene paksa, kalau tak, entahlah..

Adik ipar aku hat pompuan pun ada kat umah, si farah. Dia mai ngan bangcik, abg dia, adik husben aku, pakngah achap. Farah nak dok sampai cuti sekolah abis tapi dia kene balik jugak awal sebab ada keje sekolah yang dia lom siapkan..lagipun dia nak ambik SPM tahun ni. Aku doakan dia dapat yang terbaik dalam peksa nanti.

Baby? baby alhamdulillah sihat. Semalam 1hb aku ngan husben bawak Mira nama baby aku gi HKL wat periksaan mata kali ke2. Kami jumpa akil ngan mak bapak dia..jiran masa dok kat wad dulu, ingat tak? Dia pun datang wat rawatan mata. Lamanye kami nunggu giliran, dari kul 8.30 pagi sampai kul 11.00 pagi baru siap. Kali ni mira jerit sepenuh hati, doktor pun kata gitu.
Alhamdulillah mata mira ok dan tak perlu datang lagi kecuali.. kecuali bila umur mira dah setahun..kalau ada tanda2 mira tengok barang dekat2, doktor suh mai balik. Aku harap mira tak apa2. Sekarang ni dia dah berisi sikit..berat dah 2kg kot sebab timbang yang lepas berat mira 1.95kg. Aku harap bertambah la,.

Abang achap..hehehe abg la pulak sekarang ni, dia takde waktu ni, kuar ngan maklang, maksu & opah dia pi Sogo. Konon nak pi Medan Mara makan sate samuri kat sana,,.. tak tau la pulak nape tukar menu. Dorang gi Sogo makan Mc Donald je kat bawah tu. Pastu terus pi order kek besday achap 5hb ni nanti.. aku suh maklang dia jer yang pilih kek yang sedap.. aku mana lah leh kuar sangat kan kan kan..dah ada mira terikat la sikit hhehehe..

No comments:

Iklan