Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, April 9, 2007

Wad

Hari ni aku kene gi HKL. doktor Onny rujuk aku kat pakar sane coz air ketumban aku bocor. Dengan kata lain, aku kene tahan kat wad and bakal bersalin kat HKL la kali ni.

Kul 2.00 ptg aku ngan husben pi la HKL. Maaf to say la ek kawan2.. aku ni bab nunggu lama ni..alahai tensen tui. Lamanye masa pendaftaran kat klinik bersalin tu. Udah la gitu.. berserabut otak aku di buatnya dgn cara dorang bekerja..kelam kabut! Dalam masa tu jugak, ada sorang perempuan ni baru je sampai.. dok atas kusi roda tengah tahan nak bersalin. Boleh dorang (nurse2 tu) bz wat keje lain.. ish bengang betui aku nengok.. pastu pompuan tu dorang bawak pi bilik kat situ jer... elok je alihkan dia naik atas katil..haaaaa ambik kor, terus beranak. Baru kelam kabut nurse2 tu. Dalam hati aku,, terbayang akan nasib yang menimpa aku nanti..mungkin kah aku akan di layan sebegini?!! oh tidakkkk!!

Selesai sessi pendaftaran, aku di bawa ngan kusi tolak ke wad. Kenapa perlu bawa aku ngan kusi tolak? kompius aku di buatnya. aku kan sihat.

Hmm...

No comments:

Iklan