Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, November 15, 2018

Hari ke 9 HKL 2018

Wad 11
Katil 28
Pukul 4.30 ptg

Mak di tolak ke dewan pembedahan.. nak operate buang jari ke2 &ke4.. alhamdulillah mak nampak tenang.. harap pembedahan pun mak ok..

Pukul 6.00 ptg

Mak masih tak keluar dari dewan bedah.. status mak kat monitor masih operation.. aku mula risau.. kejap ke wad kejap dok depan bilik bedah..




Pukul 6.30 ptg
Aku nampak Dr.Susan yang jalankan operation mak keluar dari dewan bedah.. sebaik doktor lalu je depan aku, aku terus bertanya status mak kat dalam sana.. doktor kata mak dah siap.. dan doktor jelaskan beberapa perkara.. xpe lah.. aku kene yakinkan mak nanti..

Pukul 6.45 ptg
Nurse dari wad 11 datang ambik mak.. bawa mak ke wad.. aku nampak mak risau  sesuatu.. tapi alhamdulillah mak dah ok.. sampai kat wad oksigen mak drop.. terus pasang mask oksigen tu..

1 comment:

atieaizam said...

@Saranur74

waalaikumussalam.. amiin. terima kasih atas doanya ye..

Iklan