Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, December 25, 2016

DOA KAN AKU YA KAWAN

Ya Allah.. Kau tenangkan lah hatiku ini.. Kau permudahkanlah urusanku.. Kau murahkanlah rezeki buatku sekeluarga..amiin

Yupp.. malam ni hati aku betul2 tak selesa.. meronta ronta.. kacau bilau.. dok pikir je dari tadi.. boleh ke aku???

Kenapa aku tak buat je.. Kenapa aku perlu malu? Aku ada masalah modal ke?? Modal boleh cari.. tapi kenapa??? Kenapa teragak2.. aku yakin pelan2 InsyaAllah aku boleh.. aku boleh!! aku boleh!! tapiii.. kenapa mesti ada TAPI??

Aku nak meniaga.. aku nak sgt jual laksa resepi mak.. dulu laksa mak popular .. laksa che'som ..

Kawan2 yg ada membaca entry Ni mohon doakan aku berjaya utk mula kan yang aku impikan ye..  terima kasih .. sayang korang..


No comments:

Iklan