Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, February 1, 2015

Seminar PT3

Hari ni anak bujang aku ke Seminar PT3 anjuran Yayasan Penyelidikan dan Pendidikan Malaysia.. kat UM.. awal pagi dia dah berkumpul kat sekolah.. katanya bas datang kol 7 pagi nanti.. kol 7.30 bas gerak.. sarapan pun tak mau.. memang tak penah sarapan pun.. perut dia selalu nak meragam kalau minum pagi.. tapi ni aku takut la pihak sana lambat bagi makan.. karang study dalam lapar lak.. roti pun xmau bawa.. budak bujang kan.. hmmm..


Dia balik rumah dalam kol 7 malam.. lepas dia mandi2.. then makan malam.. aku pun mula menanya2 itu ini pasal seminar tu.. dapat banyak tips tak? rugi atau berbaloi achap pegi? dia kata best juga.. banyak gak tips.. berbaloi la mama.. hehehe.. bukan apa.. boleh tahan gak lah mahalnya seminar seharitu.. RM140 untuk semua subjek PT3 dengan sekali makan tengahari.. dah dia kata berbaloi, seronok.. nanti klau ada lagi seminar aku nak suh dia pegi.. cari ilmu.. duit jangan risau.. untuk pelajaran anak2 mama, mama akan sediakan juga.. janji kene ada usaha untuk berjaya..

Doa buat anak2ku..
Ya Allah.. Kau terangkanlah hati anak-anakku dalam menimba ilmu pelajaran, Kau jadikanlah anak2 ku menjadi orang yang soleh dan solehah.. yang hormat dan kasih pada ibu bapanya hingga akhir hayat mereka, yang sayang adik beradiknya, saudaramara nya dan seluruh umat Islam amnya.. jadikanlah anak-anakku insan yang berjaya dan berharta agar mereka mampu membantu insan2 yang memerlukan bantuan.. dan mampu berjihad ke jalanMu Ya Allah.. Amin Ya Rabbalalamin.

No comments:

Iklan