Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, January 9, 2014

Mahalnye makanan tadi!!

Tadi aku bz sikit.. aku suh anak sulung gi beli makanan untuk makan malam..
**Nasi dan paprik campur
**Nasi dan tomyam campur
**Kueteaw sup
RM18 !! wowww!!!!
dengan kedai tak bersewa dengan senang hati cas makanan macamtu.. aduhaiii..
agak2 la kot nak letak harga makanan.. tau la sume brg harga naik.. gile ahhh..
Lepasni nak order dgn kedai bawah tu mmg tak la kan.. kot anak2 teringin.. nasi lemak kosong jer la.. pastu goreng telur kat umah.. jimat!!

Nasib ada benda alah ni.. sejuk sikit hati sebab sedap hihi..!!


2 comments:

munna said...

Sekarang ni semuanya nak ambil kesempatan nak naik harga barangan....

atie aizam said...

munna: betul la munna.. geram betul dgn dorang ni.. nak naik pun biarlah berpada.. ni mengarut jer

Iklan