Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, October 26, 2009

Kuliah Semester 1 0910 Sampai Di Penghujungnya..

Class semalam merupakan class akhir untuk semester ni.. semester 1 tahun 2009/2010 .. alhamdulillah, walaupun semester ni penuh dengan rintangan kemalasan, akhirnya tamat jua dan ini jugak menandakan yang aku akan berhadapan dengan tugas akhir semester ni huhuhuhu apa lagi exam la.. tarikh akhir exam aku 7hb dengan itu selagi tak sampai 7hb malam selagi tu lah aku dalam keadaan yang serabut.. AMARAN!!! jauhkan diri dari orang serabut ni! sebab ape? aku cepat marah kalo aku tengah serabut ni hehehehe.. susah nak kawal hormon marah aku time time gini.. tapi takde lah sampai baling pinggan mangkuk.. marah aku setakat bebel jerk.. tapi bebel aku bukan bebel kosong.. bebel aku bebel bersambungan dan biasanya takde sape yang tahan mendengarnya.. astaga!!

Hmm.. niat aku nak balik 24hb depan untuk sambut raye haji ngan mak abah mertuaku kat kedah nampaknya terpaksa ditangguhkan selepas raye.. sebab aku baru jer dapat panggilan temuduga kali kedua spa.. so peluang yang datang jangan disia-siakan kan kan kan.. dapat tak dapat keje tu soal no 2 janji aku usaha nak dapatkannya.. insyallah..doakan aku berjaya key..

No comments:

Iklan