Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, January 25, 2009

Alhamdulillah

Aku bersyukur sangat malam ni aku berpeluang online menerusi wireles yang sesat kat umah aku nih hehehe.. tapi bar nyer slow sangat.. tapi takpelah, janji leh jengok diari aku ni..nampaknya 2,3 minggu sejak tahun baru ni, alhamdulillah rezeki kami bertambah..semoga rezeki dariNya akan berterusan hendaknya.. acap sekarang sebuk ngan sekolah, tuisyen n aktiviti kat sekolah..takpelah asalkan dia hepi n nak belajar, aku dah syukur sangat..doa aku moga achap jadi insan yang berguna, bertaqwa dan boleh jaga adik dia dalam apa jua keadaan..semoga aku terus dipanjangkan umur sebab aku nak tengok anak-anak aku ni membesar dan berjaya InsyaAllah.. Mira pulak makin pandai melawa..makin bijak mengusik dan sekarang ni dia suka sangat tengok citer Madagascar 2.. boleh hafal dialog tertentu lak tu..dia paling suka bila anakin dalam peti kat sungai panggil 'dadyyyyyyy!'.. dia pun panggil sama 'yeyyieee'..hehehe..

No comments:

Iklan