Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, December 29, 2008

Pertunangan Kamalia

Semalam kami ke Kuala Selangor majlis perkahwinan ayu belah lelaki.. ramai gak n meriah gitu.. kami sampai kl dah lewat petang. Paklun n family ikut sekali..so malam tu aku sebuk memasak untuk makan malam..

Hari ni aku bersama memeriahkan majlis pertunangan lia.. makdah ada.. rina sefamily ada..lan sefamily pun ada tapi datang 5 minit sebelum kami kemas khemah balik.. dia bungkus je la.. makyam isteri paklun nak balik esok tapi paklun nak balik hari ni jugak..tak tau nape..aku suka kalau family paklun datang..ntah nape..macam seronok jer ramai2 gitu..

Selesai majlis acara mengemas pulak.. ntah napa aku boleh terjatuh tertiarap tadi..nasib atas rumput tapi dada aku la sakit..senak sangat..kalau angkat benda terasa sakit tu..aku tolong sikit2 jer sebab dok melayan anak aku si mira..merayap sakan..si acap macam biasa lah..main ngan kawan2 dia..malam baru kami gerak balik umah.

No comments:

Iklan