Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, September 9, 2015

AYAH DISCHARGE HKL

19/8/2015 - 9/9/2015
21 hari ayah ditahan kat wad.. akhirnya ayah dibenarkan pulang hari ni lepas doktor pastikan darah ayah ok.. 21 hari..nampak macam sekejap.. tapi bagi kami, rasa lama sgt sebab terpaksa ulang alik menemani ayah.. aku yang sarat ni pun kesian kat ayah, kesian kat adik aku aye yg jaga ayah kat wad.. klau kesihatan aku ok, aku jaga ayah.. dapat 5,6 jam oklah.. jaga sementara adik aku balik rehat2kan badan dan temankan anak2 dia.. adik beradik yang lain mana? adik pompuan aku sorang lagi.. sue menetap kat kedah.. dia ada balik dan jaga ayah haritu.. yang lain2..?? hmmm.. tunggu lah masa korang nanti..

Semalam asben aku dgn adik aku tulah yang uruskan pasal ayah.. lepas ayah dah balik umah, dorang ke farmasi pulak.. beli ubat2 untuk cuci luka ayah.. terima kasih kat asben ku sebab bersusah payah untuk kesihatan mertuanya.. kalau xde abg, susah juga kami..

Semoga ayah kembali sihat hendakNya..aminn..


No comments:

Iklan