Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, March 14, 2015

Aku Tak Tahan

Sejak 2,3 hari ni aku tak mampu keluar waktu siang.. setengah jam dah cukup utk buatkan kepala aku berpinar.. aku percaya.. ni semua disebabkan cuaca panas sekarang ni.. walapu aku dok dalam bangunan.. udara kering buat aku tak selesa.. sebolehnya aku nak elak dari sakit kepada.. aku ada darah tinggi.. kebelakangan ni agak tinggi bacaannya..

Hari ni, aku keluar ngan asben pi beli barang dapur sikit.. pastu singgah farmasi beli ubat.. kami naik motor je.. sampai rumah.. aku dah tak tangguh2 lagi dah.. pi dapur.. minum air.. pastu masuk bilik.. on ekon.. terus baring.. aku terus terlena.. x sedar anak2 melompat2 atas katil ke apa ke.. hpon pun aku tak tau kat mana.. bisnes online aku tak tengok dah.. 2 jam kemudian.. baru aku terjaga.. baru teringat kat bisnes aku hihi.. baru teringat kat anak2 aku..

Apa lagi.. bangun.. cuci muka.. terus pack barang nak pos hari ni.. dah settle.. asben pun dah bawa pegi pos.. baru mengadap anak2 aku yang dari tadi dok mengharapkan perhatian mama dorang.. kesian hazim ngan haziq .. mama x layan ek tadi.. muah muah.. aku peluk kiri kanan anak2 kembar aku ni.. mana boleh peluk sorang.. nanti sorang lagi buat muka kesian.. hihihi

penyejuk badan waktu malam..

No comments:

Iklan