Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Monday, February 2, 2015

Harap Suamiku Pulang Dengan Selamat

Dulu masa aku berpantang kat rumah mertua.. aku takde la segelisah macam sekarang.. baru seminggu kot.. maybe sebab aku hanya boleh berhubung dengan watsap je kot.. atleast kalau dengar suara takpe la jugak.. ni hanya jari jemari je yang berkata2.. uwaaaaaa.. apa la kedekutnya asben aku ni.. pi la beli kad kat sana.. kol la.. adehhhh... nasib la ada dia watsap sekeping dua gambar untuk kitorang kat sini.. rindu ke?? mahu tak rindu.. bantal peluk kot hahahaha..

 makin gelap huhu..

Takpe.. seminggu dah pun berlalu.. hari ni asben aku naik flight kol 9.30 pagi dari Brunei ke KLIA2.. tu pun klau xde delay huhu..  harap sampai rumah dengan selamat.. amin. Anak dara aku pon dok tunggu ole2 dari abah dia.. aritu dah kautim ngan abah katanya.. hurmmm.. ok!

Anak kembar aku pulak.. si abg haritu macam mimpi kot..mimpi bergurau ngan abah dia.. bangun2 dalam kol 7 pagi nangis.. si abg jarang bangun pagi nak meragam.. tapi semalam dia cakap "abah tu.. abah wat.." huhu.. x tau la dia rindu kot.. klau tanya dua2nya abah mana?.. mesti dorang jawab.. "abah je (keje)" ..  xde pun nak tunjuk reaksi rindu ke apa hihihi..

Oklah.. nak masuk dapur dah.. jom sarapan.. :)

No comments:

Iklan