Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Wednesday, January 21, 2015

Start Ber Happy Diet HD

Yesss.. akhirnya aku memerlukan supplement untuk memecahkan lemak-lemak dalam badan aku ni.. sejak 4 bulan ke belakang ni, lemak-lemak tepu dalam badan aku sangat-sangat degil untuk dikeluarkan.. Oktober 2014 berat badan aku.. 88.4kg.. sampai bulan ni, Jan 2015.. dah 4 bulan kot.. berat badan aku 87.9kg.. alahaiiii.. up n down n up n down.. arggghhhhhh.. stresss nye rasa hati setiap kali aku buat timbangan..

So kenapa HD Happy Diet ni jadi pilihan aku? ntah la.. tetiba je teringin nak cuba HD ni.. mana tau dalam sebulan akan turun 5-6kg ke kan kan.. takyah la nak dreaming jauh2.. cukup la klau turun dlm 5kg sebulan.. semoga angan ku ini tak musnah.. hehe.. kita tungguuuuu 18 Feb 2015 nanti.. jeng jeng jeng..

Nanti aku buat karangan tetang HD supplement ni ye.. apa yang penting ianya Halal..



No comments:

Iklan