Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, January 5, 2013

Wajah Mamat (Sepah) Selepas Di Suntik

Untuk cari makan dalam dunia seni katanya.. ntah berapa banyak agaknya yang dilaburkannya kan..
banyaknye duit dia..



Cuba kita tengok statement A.Aida pasal  dia dan suntikan vitamin C pulak..

"Saya mengaku menyuntik vitamin C setiap bulan kerana itu semua untuk kebaikan kerjaya. Memanglah tugas saya lebih kepada berbual atau berkomunikasi dengan pelanggan tetapi apa salahnya kalau orang pandang wajah kita terasa tenang," katanya."

Malah menurut A.Aida, jika ada artis yang akan ditawarkan watak untuk berlakon drama terbitannya, dia tidak segan silu mencadangkan pelakon itu membuat pembedahan atau melakukan suntikan.

Katanya, biarpun pelakon itu sudah berumur tapi dia tetap menyarankan agar melakukan sesuatu pada wajah kerana itu sebahagian daripada pakej bergelar artis.

"Kalau saya tengok wajah pelakon itu banyak kedut, saya sarankan dia buat pembedahan atau apa sahaja asalkan tampak cantik. Bagi saya jika seseorang itu buat pembedahan itu urusan dia dengan Allah.

"Kadang-kadang saya kata, kalau dia tidak mampu, saya sanggup taja. Semua itu saya buat demi kebaikan artis itu juga.

"Kalau dia nampak tua sebelum waktunya, ingat ada orang nak tawar dia berlakon. Bila tak ada tawaran, mana nak masuk pendapatan. Pada saya artis perlu menitik beratkan soal kecantikan tidak kira wanita atau lelaki," jelasnya.

AA: macam2 dunia artis ni..

3 comments:

shekechik said...

dunia sekarang...money..all related money..doakan semoga kita semua dijauhkan dari segalan kemungkaran..amin =)

krole said...

aduh! sedih tol beli bce statement camtu~begitulah dunia hiburan~

nor said...

tumpang berniaga....saya jual dan inject vitamin c
glutax 3g sekotak rm 150
glutax 5g sekotak rm 130
biocell forte sekotak rm 100
roche sekotak rm 100
mixing white energy sekotak rm 150
semua original dan murah
charge inject rm 10...saya nurse....semua peralatan pakai buang
sms or wasap 0194803904

Iklan