Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Friday, January 18, 2013

Balik Kampung Lagi

Baru jer rasanya saya balik kampung asben aritu.. dah balik lagi..kali ni kami balik ziarah tok nek (moyang kepada anak2 saya) yang tak sihat.. alhamdulillah toknek dah sihat.. dah keluar wad pun rabu lepas.. dan kami pun dah selamat sampai kl semalam.. 6 hari saya kat kampung.. dan sepanjang 6 hari tu saya tak dapat nak online .. asben lupa bawa broadben.. sabo jer lah..  tak best rasanya kalau tak online sehari kan kan hihi..

Jom layan sebahagian gambar yang sempat saya snap masa kat hospital aritu..


tempat ni dah jadi bilik persinggahan keluarga besar toknek berehat dan menginap waktu malam tunggu toknek yang dok dalam wad tak jauh dari tempat rehat ni.. setiap malam pakcik n makcik dok temankan toknek secara bergilir 2,3 orang 1 malam.. sungguh erat ikatan keluarga belah asben saya.. alhamdulillah

1 comment:

krole said...

tu r wak kalo da besa berinternet ni...kalo xdak tiba2 pergh! mmg busan, btw smoga kesihatan toknek berkekalan amin¬

Iklan