Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Sunday, September 2, 2012

Bisnes OpenHouse

Fuh.. dah banyak hari gak tak update blog ni.. 3,4 hari ni bz sikit.. selain bz memenuhi jemputan openhouse n makan2 kat rumah adik2 dan teman2 saya jugak lately bz ngan tempahan muffin, lollichoc dan kuih muih untuk openhouse.. alhamdulillah.. buat bisnes kecik2 jer.. :)

Kalau ada yang berminat nak order, silalah.. jangan malu2 k.. :) .. saya baru jer buka 1 blog baru untuk saya highlight kan apa yang saya jual/ambil tempahan.. baru jer.. ada yang lom update.. x sempat hihi.. kalau free nanti jalan2lah ke blog Choco Little House ek..

 Set Nasi Tomato

Kuih Muih


Kat bawah ni kira jenis2  tempahan yang saya ambil untuk openhouse...

Muffin 
  • Coklat
  • Blueberry
 Kuih Muih (Top 3)
  • Kasui
  • Popia Goreng
  • Karipap Kentang
Nasi Tomato bersama:
  • Dalca Sayur
  • Ayam Masak Merah
Pemanis Mulut
Jelly Kelapa


Harga: Sangat berpatutan.. :) boleh tengok kat SINI

2 comments:

Zuraini said...

yus...sempat ke nak masak tuh heheheh...bagus bisnes makan ni ye..how i wish I can cook those! Nanti kalau kakni nak buat kenduri ke boleh ler tempah ek...boleh kembangkan bisnes...member ramai ni

atieaizam said...

@Zuraini: insyallah boleh.. biasa bangpo tolong jagakan si kembar tu bila masak.. :)

dengar member ramai tu yang best hihi.. insyalah 2x

Iklan