Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Tuesday, July 10, 2012

Oh Minyak Yu Yee

Dulu aku selalu pakaikan minyak Yu Yee ni kat anak2 aku.. baunye wangi.. pastu berangin gile lak tu.. bak kata best arr bila calit minyak Yu Yee ni.. nyaman jer.. baru2 ni adik aku ada cakap yang minyak Yu Yee ni tak leh pakai bagi orang Islam.. pagi ni aku menggoogle la cerita tentang minyak Yu Yee ni.. dan terjumpa satu cerita kat blog ni.. Minyak Yu Yee ada kandungan minyak/lemak khinzir!! adehh.. terpaku kejap.. pastu tengok date post entry tu.. 5 julai 2011.. mak aiii... dah setahun tapi aku tak tau hal ni.. nasib baby twins ni aku guna minyak telon Bebiku.. tapi aritu masa haziq kembung aku guna gak minyak Yu Yee 3,4 calit.. adehh.. lepas ni yang pasti akan ku buang minyak Yu Yee tu.. takut anak2 yang dah besar guna pulak nanti.. betul atau tidak aku dah mula rasa was was.. so bila dah was was janganlah guna iyer tak.. fuhh!! berpeluh kejap..


4 comments:

gnesop said...

betul ker ada minyak babi?
nak kena check sbb sop pun pakai..
mmg bgs utk kembung perut

syiela said...

oh tidak.. akak pun pakaikan minyak ni kat Dable H.. baru tau ni.. thanks atas info

Tinta Lana said...

Salam kak.

Kena check dulu dengan pihak JAKIM.. sebab sstgh nya cuma rumours..

munna said...

munna masa anak kecik mmg guna minyak ni je sapu kat baby..... tapi blm ada kepastian pun lagi dari JKM... tapi klu kita was2 baik takyah guna

Iklan