Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Thursday, April 5, 2012

Lollichoc & Coklat Praline

Semalam aku agak busy sikit.. bukannya busy apa.. aku dok busy menyiapkan lollichoc ngan coklat praline yang aku niatkan nak bagi kat anak2 saudara aku kat SP.. niat ni terlintas bila dapat tau abah dorang nak mai KL atas urusan kerja.. aku nak kirimkan sekali buat anak2 saudara aku kat Kulim.. untuk maksu farah pun ada jugak.. :)

So.. pukul 3 ptg semalam, aku mula mencairkan coklat, mewarnakan dan membentukkan coklat tu mengikut mould yang aku ada.. ada coklat praline 3 layer/3 perisa, ada coklat praline filling badam dan ada coklat praline mix coklat.. harap anak2 saudara aku happy makan coklat yang aku buat ni.. :)

"iqa, ammar, sabrina, amsyar, farisha, sofea, faris.. makan banyak2 tau.."

Jom layan gambar coklat2 yang dah siap ni..





5 comments:

aliza said...

tentu sedap, untung jd anak sedara dan mak su tuw... senang ke susah nak buatnya..? tentu boleh tambah pendapatan sampingan kan?

atieaizam said...

@aimaniman: alhamdulillah asben ngan anak2 suka.. tak manis sgt.. cara buat sgtlah tak susah.. cuma yg calour2 tu kena buat satu2.. amik masa sikit la.. klau rajin mmg sgt boleh tambah pendapatan.. cubalah buat..

♥ suE said...

untuk mak lang manee.?? heidar.??? XADILLLLLLLL.!!!!

atieaizam said...

@suE: utk maklang pun ada jugak.. esok ekk.. heidar lom ada gigi.. xleh mkn agi.. :p

shark said...

sedapp nyer..dahla saya peminat tegar cekelat :)

Iklan