Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, April 14, 2012

Akhirnya Aku Admitted..

Ingatkan panas sampai ke petang tapi rupanya hujan ditengahari.. malam besday anak aku tu.. 12 April.. dalam kol 10 mlm aku ke MHKL dengan asben sebab kepala aku sangat2 berat dan BP aku mencanak 169/103 .. dan akhirnya aku ditahan di wad 1A .. under observation 24hour.. dan alhamdulillah bacaan BP semakin turun dan turun dan membolehkan aku balik rumah hari ni..

doktor tanya.."awak buat apa semalam, mungkin awak penat sangat.."
jawapan aku.." sya xde wat ape pun.. sya masak jer"

betullah kan.. aku masak jer.. wat cupcake jer..  doktor tu cakap mungkin aku penat sangat..tapi tadi bacaan tinggi balik.. aduhhh.. risaunya.. barang2 nak ke MHKL dah pack siap2.. tapi aku tunggu dulu sejam dua.. tengok kot2 bacaan turun balik ke.. dan alhamdulillah dalam kol 11 malam.. bacaan dah ok sikit.. 145/94 ..  sebab tulah leh update blog ni hah.. kalo idak pandang laptop pun xmo.. :) ..  doakan aku sihat yer kawan2.. :) .. selamat malam..

4 comments:

Hida Kadiso said...

smoge cepat sembuh ye.. jangan lupa makan ubat tau.. =D

atieaizam said...

@eda_ej: tq eda.. skrg ni sgt menjaga waktu mkn ubat hihi..

TS said...

get well soon sis..
rehat cukup2 k... :)

eLL said...

semoga bacaan BP kembali normal. nasib baik tak kena admit. saya dulu kena admit walaupun bila dah sampai HKL bacaan turun. apa2 pun take care yer. mungkin sbb mengandung twin tekanan jd lebih sikit

Iklan