Jom tengok apa ada..

Iklan

Sunday, October 23, 2011

Kalkulator Kira Tarikh Bersalin

Wah.. senangnya nak kira.. kalau tak faham pusingan roda yang biasa kita tengok untuk mengira.. nah.. kalkulator mengira tarikh bersalin pun ada.. macam Dr cakap ini hanyalah jangkaan.. mengikut kajian hanya 5% jangkaan bersalin adalah tepat.. yang selebihnya ada yang bersalin awal dan lambat sedikit dari jangkaan Dr... so sape2 yang nak cuba kira meh la.. klik gambar kat bawah ni ok.. :)

kita hanya perlu tahu tarikh akhir haid kita..tarikh yang perlu dimasukkan adalah tarikh esoknya.. contoh kat bawah ni..

No comments:

Rakan Blogger

Dapur Blogger

Belajar Buat Kek

  • Butterscotch Chips Cookies - Assalam...masih belum terlambat lagi untuk kita nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin pada teman2 yang dikasihi...Macam biasa juga..sebelum dah s...
    1 week ago
  • PULUT KUNING - As-Salam semua. Dah lama rasanya tak mengupdate blog ni. Rasa mcm sayang gitu kalau nk ditinggalkan begitu saja ataupun ditutup terus. Maklumlah, dunia sib...
    2 months ago