Iklan

Sunday, October 23, 2011

Kalkulator Kira Tarikh Bersalin

Wah.. senangnya nak kira.. kalau tak faham pusingan roda yang biasa kita tengok untuk mengira.. nah.. kalkulator mengira tarikh bersalin pun ada.. macam Dr cakap ini hanyalah jangkaan.. mengikut kajian hanya 5% jangkaan bersalin adalah tepat.. yang selebihnya ada yang bersalin awal dan lambat sedikit dari jangkaan Dr... so sape2 yang nak cuba kira meh la.. klik gambar kat bawah ni ok.. :)

kita hanya perlu tahu tarikh akhir haid kita..tarikh yang perlu dimasukkan adalah tarikh esoknya.. contoh kat bawah ni..

No comments:

Rakan Blogger

  • APA ITU PENYAKIT G6PD - Apa itu Penyakit G6PD? Penyakit kekurangan enzim G6PD atau lebih dikenali dengan nama G6PD di kalangan rakyat Malaysia merupakan satu penyakit bawaan ...
    1 week ago
  • accident.. - salam all :) Tak sangka nak accident macam ni teruk.. sebab tak pernah accident pun kat jalan besar pastu dah la kene langgar belakang, saya pulak langgar...
    1 month ago

Dapur Blogger