Iklan

Sunday, October 23, 2011

Kalkulator Kira Tarikh Bersalin

Wah.. senangnya nak kira.. kalau tak faham pusingan roda yang biasa kita tengok untuk mengira.. nah.. kalkulator mengira tarikh bersalin pun ada.. macam Dr cakap ini hanyalah jangkaan.. mengikut kajian hanya 5% jangkaan bersalin adalah tepat.. yang selebihnya ada yang bersalin awal dan lambat sedikit dari jangkaan Dr... so sape2 yang nak cuba kira meh la.. klik gambar kat bawah ni ok.. :)

kita hanya perlu tahu tarikh akhir haid kita..tarikh yang perlu dimasukkan adalah tarikh esoknya.. contoh kat bawah ni..

No comments:

Rakan Blogger

  • The Bee - assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua rakan2 blog..:) salam jumaat penuh barakah..penghulu segala hari.. selamat pagi :) syukur alhamdulillah ...
    19 hours ago
  • BAHAGIA SEORANG ISTERI - Jumaat lepas aku ke sogo.. semata2 mencari hadiah buat adik aku.. hadiah tu bukanlah pemberian dari aku.. aku hanya tolong belikan aje.. hadiah tu dah tent...
    2 weeks ago

Dapur Blogger