Pages

Jom tengok apa ada..

Tetamu Terhormat.. TQ!

Search This Blog

Saturday, July 17, 2010

Metered Earnings

Salam,

Pagi ni tergerak aku nak chek lagi akaun nuffnang sebab isnin haritu total amount tak sama dengan yang dipaparkan.. 4,5 jam kemudian aku chek lagi.. nampak ada penambahan RM kat amount BE.. tak banyak.. tapi alhamdulillah bergerak.. dan aku jugak happy sebab BE aku masih ada.. aku risau BE hilang sebab ada hari2 yang akunye BW tak banyak..

Dan pagi ni, agak memeranjatkan aku.. ada Metered Earnings (ME) pulak dalam akaun aku.. aku tak berapa paham ME tu apa.. tengok macam ada RM kat situ.. so aku harap jika ada kawan2 yang sudi terangkan kat aku ME tu apa dan kenapa leh muncul dalam akaun, aku ucapkan ribuan terima kasih..


dan aku harap biarlah ianye terus keluar dalam akaun nuff aku.. terima kasih Nuffnang! Dan terima kasih juga aku nak ucapkan kat semua kawan2 yang buat tutorial yang mana aku belajar sikit sebanyak dari tutorial tersebut.. ucapan macam la dapat ribu riban hehehe!! takpe, janji aku ikhlas nak berterima kasih.. kan!

8 comments:

Izan Ishak said...

salam...
metered earning tu bila BE yang dah tamat dan jadi metered. so total akaun nuffnang ialah bila metered+campaign2...
harap membantu~

atieaizam said...

ohh.. yer ker.. ooo patutlah BE 2,3 hari ni tak masuk total..

Zakiyah Zainon said...

saya lagi tak paham pasai nuffnang hahahaha..
org buat, saya pun buat...nak baca, anak dok kacau!

ENCIK TIKUS said...

haha,bestnya dapat BE ;)

ct_nurmarlissaa said...

ermm..kurengg fahamm laaaa...earning by nufnang nieee...butt...dapat laa jugakkk....hehehehehehe

azremy said...

ooo,,,itu saya tau ni,,itu huruf m

mrs sweet lola said...

aduh lawak incik azremy ni.haha

mohammka7476 said...

mai la kita pakat2 klik iklan nuffnang kt blog kwn2 utk sama2 kita kaut keuntungan..sy mmg x pernah miss utk klik iklan nuffnang kwn2 so sy hrp kwn2 pun akan lakukan perkara yg sama..tq semua
http://macam2macamadadisini.blogspot.com/

Iklan