Iklan

Tuesday, July 27, 2010

Menu Sahur


Salam,

Alhamdulillah kenyang!.. baru pas bersahur.. menu ringkas jer.. ayam kampung goreng kunyit, telur asin, terung bakar ngan cili kering goreng.. makan pulak dengan nasi putih panas.. fuuh!!! tak hengat sedapnye..

Time sahur ni aku tak suka makan yang berkuah.. aku suka yang goreng2 jer.. nak sediakan pun tak lama.. Ramadhan dah hampir tiba.. nanti akan kuarlah menu yang macam2 dari mulut anak bujang aku tu.. tapi bila time makan, hanyut.. makan dalam tidor.. ada lah sesuap dua masuk ke mulut dia.. a'ahh tak lama jer lagi saat itu akan kembali.. insyallah..

9 comments:

rynas said...

selamat berposer...sedap nampak makanan sahur tu

Encik Tikus said...

sedap nya~ ish~ ;D

[muni] said...

emmm.. sedapnye.. terliur.. uhuh.. jgn2 perut jgn lapa! yumyum

selamat berbuka nty :)

yastro said...

Hmmmm..halamak rasa lapo la plak bile nengok gamba nih..he3!!
Seb bek lom pose lagikk....

::AnEp:: said...

huh!...menu sahur mcm nie..
selera aku..hehe

atie said...

sedap dan simple jer.. ayam kampung goreng tu feberet saya dan keluarga.. manis..nyummy..oppsss posa la hahaha!!!

diana said...

saye suke betul telur
masin..ade ruse panggang pun saye
akan pilih telur masin gak..
hehe

atie said...

diana: saya pun camtu.. telur asin ni sedap.. sbb tak terlampau masin.. setiap kali sahur mesti ada.. kalo takde kene ganti ngan ikan masin hehehe.. darah tinggi la aku nanti hahaha!!!

faisal nasir said...

memang best la...

Rakan Blogger

  • The Bee - assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua rakan2 blog..:) salam jumaat penuh barakah..penghulu segala hari.. selamat pagi :) syukur alhamdulillah ...
    5 days ago
  • BAHAGIA SEORANG ISTERI - Jumaat lepas aku ke sogo.. semata2 mencari hadiah buat adik aku.. hadiah tu bukanlah pemberian dari aku.. aku hanya tolong belikan aje.. hadiah tu dah tent...
    3 weeks ago

Dapur Blogger